Najczęstsze pytania
W czym możemy Ci pomóc?
Przygotowaliśmy dla Ciebie listę najczęściej zadawanych pytań. Dotyczą one procesu składania zamówienia, przygotowania projektu graficznego oraz metod wysyłki i płatności. Zapoznanie się z odpowiedziami na poniższej liście w znaczący sposób ułatwi Ci przyspieszyć proces realizacji zamówienia oraz współpracę z naszymi grafikami.
szczegółowe informacje:
zamówienie
- Dodaj produkty do koszyka i złóż zamówienie.
- Wyślij nam materiały do projektu na końcowym etapie zamawiania w przeznaczonym do tego miejscu, mailem lub za pomocą narzędzia Wetrasfer
- Opłać zamówienie.
- Przekazujemy projekty do realizacji.
- Nadajemy paczkę kurierską.
Akceptujemy płatności z góry na podstawie wystawionej faktury proforma lub systemu płatności online - Przelewy24. Jednostki samorządowe oraz instytucje publiczne mogą ubiegać się o przyznanie płatności z odroczonym terminem – 14 dni. Termin realizacji zamówienia liczy się od daty zaksięgowania wpłaty oraz akceptacji projektu graficznego. Terminy realizacji liczone są w dniach roboczych (bez uwzględniania weekendów i świąt).
Wszystkie produkty z naszej oferty wysyłamy bezpłatnie na terenie Polski. Pokrywamy koszty transportu tylko dla paczek krajowych. Dla paczek zagranicznych koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.
Wysyłka realizowana jest przez firmę spedycyjną GLS. Termin dostarczenia przesyłki przez firmę wynosi 24h (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy).
Zlecenia nietypowe (całe palety) wysyłamy firmą RHENUS. Przy tego typu usłudze nie ma mozliwości wnoszenia towaru do klienta. Kurier może jedynie ściągnąć paletę z towarem w ustalonym przez klienta miejscu.
Orientacyjny termin druku podany jest przy każdym produkcie. Około 95% realizowanych zleceń nie przekracza tych terminów.
Termin druku liczony jest od dnia następnego po zaksięgowaniu płatności za zamówienie oraz
akceptacji projektu graficznego (lub przesłaniu poprawnie przygotowanego projektu do druku).
Termin przygotowania projektu nie łączy się z terminem druku.
Czas realizacji nie obejmuje czasu dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.
projekt graficzny
Pliki oraz wytyczne do projektu możesz przesłać nam wgrywając materiały przez naszą stronę, w ostatnim kroku zamówienia, na ekranie podziękowania za zamówienie w sekcji "materiały do projektu"
Dodaj do niego wszystkie niezbędne do projektu materiały, np. zdjęcia, logo firmy, teksty i dane kontaktowe, które chcesz zamieścić na kalendarzu reklamowym. Możesz również dodać kilka wskazówek do projektu i własnych pomysłów np. odnośnie rozmieszczenia elementów na projekcie. Nasz grafik na pewno weźmie je pod uwagę.
Pliki możesz także przesłać nam korzystając z narzędzia do udostępniania plików Wetransfer.
Utwórz folder o nazwie Twojej firmy lub imienia i nazwiska na swoim komputerze i dodaj do niego wszystkie niezbędne pliki oraz wytyczne.
W przypadku braku materiałów do projektu możesz skorzystać z bazy zdjęć stockowych. Do projektu kalendarza wykorzystujemy materiały z oficjalnych źródeł, z których autorzy zdjęć otrzymują wynagrodzenie za swoją pracę. Materiały pochodzące z baz stockowych to również gwarancja najwyższej jakości druku.
Bazy w których posiadamy licencje: Depositphotos, AdobeStock
Po wyszukaniu odpowiedniego zdjęcia wystarczy wysłać do nas link, zapisaną miniaturkę lub numer identyfikacyjny (umieszczony w rogu zdjęcia). Koszt każdego zdjęcia to 20zł netto.
Czas oczekiwania na naszą propozycję projektu graficznego wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Jest to orientacyjny czas, który może zmienić się w zależności od natężenia prac w sezonie.
W przypadku przesłania uwag i konieczności wprowadzania poprawek, termin może ulec wydłużeniu.
Ilość poprawek jest nieograniczona. Możemy zmienić zdjęcie, kolory czy układ na kalendarzu zgodnie z prośbą. Poprawki wykonujemy do momentu akceptacji projektu przez klienta. Pracujemy jednak na jednym projekcie graficznym i nie przedstawiamy kilku projektów do wyboru. Wszelkie poprawki wysyłamy w emailu zbiorowym.
Każda poprawka to dodatkowy czas, który nasi graficy muszą spędzić nad projektem. Wiele poprawek powoduje więc wydłużenie terminu realizacji całego zamówienia.
Podstawą projektu jest makieta kalendarza, do której dostosowany jest cały projekt graficzny. Zawiera ona informację o wymiarach jak i niezbędne wskazówki odnośnie rozmieszczenia treści czy przygotowania do druku.
Przy każdym produkcie umieściliśmy zakładkę “Przygotowanie projektu” gdzie znajdziesz odpowiednią makietę. Wszystkie makiety są również dostępne tutaj
- otwórz plik z makietą w wybranym programie graficznym
- projekt wykonaj w przestrzeni barwnej CMYK i rozdzielczości 300 DPI
- przed eksportem pliku do PDF przekształć wszystkie teksty na krzywe
- usuń lub ukryj warstwę z makietą z projektu
- spłaszcz przeźroczystości
- plik PDF zapisz bez dodatkowych znaczników drukarskich i profilu kolorystycznego
Jeśli zamówienie zostało opłacone oraz Twój projekt będzie wykonany prawidłowo to przekażemy go do druku do godziny 12:00 jeszcze tego samego dnia roboczego.
Jeżeli Twój projekt graficzny nie będzie przygotowany w sposób kwalifikujący go do druku to prześlemy mailowo wytyczne, do których będziesz musiał/a go dostosować.

Obsługa klienta i zamówienia:
info@manufakturakalendarzy.pl

Obsługa klienta i zamówienia:
+48 722 262 384
Potrzebujesz pomocy?
Jeśli wciąż masz pytania chętnie odpowiemy na nie telefonicznie lub mailowo.